f Cakes and the City: MIli! Mili vanili!

2011-12-31

MIli! Mili vanili!



Mijający rok będę wspominać jako wyjątkowo pracowity, ale i spełniony czas, pełen ważnych impulsów i pobudzający wiele smaków. Widzieliście 'Biegnij, Lola, biegnij'? W filmie zapętlona jest scena, w której dzwoni telefon, Lola podnosi słuchawkę i... pojawia się kolaż zaskakującej wersji wydarzeń. U mnie było podobnie - z tym, że czasem to ja inicjowałam połączenie, a czasem je odbierałam. Mowa tu nie tylko o Cakes and the City, ale także o Boso ale w getrach ;)

Ten ostatni dzień starego roku przynosi ambiwalentne uczucia, o czym właśnie wspomina mój fotografujący przyjaciel,Tomek z wyspy ø. Tak naprawdę trudno mi uwierzyć, że to już! I odsuwam od siebie to irracjonalne uczucie jakby doświadczenie 2011 miało się dziś o północy wyzerować... Oh nie! ;)

Mili!

Życzę Wam zupełnie Nowego Roku, wypełnionego pasją, spełnieniem, namiętnościami... 
Niech nowe dni będą jak prezenty, z których z ekscytacją zrywa się wstążki ;)

Ok, ezgaltacje na bok ;)

Dziękuję za Waszą obecność, za wszystkie odwiedziny 
i trzymanie ręki/rssa/fb na pulsie :)

Serdeczności!

Magda 

10 komentarzy:

  1. Moja miła, do tych soczystych życzeń dołączam mojego buziaka, niech się dzieje NOWE :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego, uśmiechniętego i pysznego Nowego Roku Madziu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I Tobie życzę tego samego - niech to będzie naprawdę piękny rok!
    Uściski:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Magda, jesteś jak cukierek energetyczny i za to Cię uwielbiam! Wszystkiego naj w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnego nowego roku!:))
    uściski!
    J

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego cudnego w Nowym Roku:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Magda, wszystkiego dobrego w Nowym Roku!:-)

    OdpowiedzUsuń

Ogląd i pogląd mile widziane. Ukłony :)
Many thanks for your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...