f Cakes and the City: New Horizons, Old Horizons

2012-07-17

New Horizons, Old Horizons



Ostatnim dniom patronują Vive la tarte!, horyzont oraz Nowe Horyzonty... czyli wspominam sobotnią rewolucję, leżąc w łóżku walczę z upartym przeziębieniem (w środku lata!) oraz wyczekuję festiwalu ;)

Człowiek z katarem i gorączką to człowiek bez sensu i bez smaku - chyba, że zupa wiśniowa. I basta.
Nie mam przedszkolnych uprzedzeń ani nie przeżyłam traumy zupy owocowej. Ani nigdy nie byłam w przedszkolu ;) Talerz pełen spuchniętego makaronu, popękanych i przemokniętych wiśni a na dnie kałuża kompotu ze śmietaną... tak smakuje wspomnienie prawdziwych wakacji :) Moje najbliższe wakacje spędzę (ponownie) we wrocławskim Heliosie, opalając się w świetle kinowego ekranu ;)






Co robimy?

Ulubiony makaron gotujemy - pod koniec gotowania, na ostatnie 5-6 minut, dodajemy parę garści wiśni. Wiśni nie dryluję, pestki niech dryfują. Garnek musi ochłonąć, kiedy jest już prawie zimny - dodajemy 2 łyżki gęstej, kwaśnej śmietany. Możemy dosłodzić do smaku. Następnie kierunek: do lodówki lub do talerza :) Smacznego :)
P.S. Kto wybiera się na Nowe Horyzonty? :)



8 komentarzy:

  1. Jak ja lubię takie pyszności :) ZUpa owocowa to jest to :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mhm, tylko muszę ogarnąć ten program festiwalowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak.. makaron z owocami- smak wakacji zdecydowanie
    <3
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tęsknię za Nowymi Horyzontami, tak dawno nie byłam (a kiedyś jeździło się co roku, od Cieszyna poczynając). Udanego festiwalowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo na Nowych Horyzontach jest mój przyjaciel Seweryn, taki wysoki przystojniak w okularach ;)) na pewno go wypatrzysz!

    Zdrówka życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. do zobaczenia we Wrocławiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam zupę wiśniową, aż z chęcią kupię dziś wiśni i nagotuję! pozdrawiam, życzę zdrowia i udanego festiwalowania
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro już mam takich fajnych znajomych we Wrocławiu, to w przyszłym roku muszę się wybrać na NH! :)

    OdpowiedzUsuń

Ogląd i pogląd mile widziane. Ukłony :)
Many thanks for your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...