f Cakes and the City: ! oh my blog

2011-08-22

! oh my blog

Lepiej późno niż później :)




Zabawa zaczęła się co prawda w lipcu, ale wtedy akurat byłam w malignie wrocławskich festiwali ;) z głową bardziej w chmurach, a nie w blogach ;) 
(Zasady łańcuszka to:
- skopiuj i wklej logo na swoim blogu,
- napisz o sobie 7 rzeczy,
- nominuj 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę),
- podziękowania i link blogera, który przyznał wam tę nagrodę,
- napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji)

Przyznaję, że zrobiło mi się błogo na wiadomość o wyróżnieniach, 
które otrzymałam od następujących Mistrzyni Kulinarnego Blogostanu:

goh. - Amku-Amku
Karolina - by ka.wo

Wiem, że niektórzy odmawiają przystąpienia do nominacji, ale ja postanowiłam iść na całość ;)
Cenię sobie każdy blog, który czytam (a jest ich sporo!) i, choć nie zawsze zostawiam po sobie widoczny ślad zainteresowania w postaci komentarza, jednak w stronę każdego ślę ukłon za osobiste zaangażowanie, pracę, odwagę i pasję :))

Przy okazji ONE LOVELY BLOG AWARD postanowiłam wyróżnić Fajne Babki, sztuk 16
(kolejność przypadkowa): 

aniado - Lepszy Smak
Holga - addandmix 
Anna-Maria - KUCHARNIA 
a.grey - spiżarnia 
mnemonique Bento po polsku 
Śliwka i Tosia - burczymiwbrzuchu
żenia - Massala
vanilla - green plums
Kaś - Bake & Taste

Moja lista google czytnika jest jednak milion razy dłuższa! ;)

7 zdań o mnie:
1. nigdy nie lubiłam kuchni, ani tym bardziej pieczenia (!) - parę lat temu jednak został ze mnie zdjęty ten urok i wyczarowałam Cakes and the City, gdzie dokumentuję moje premiery i eksperymenty kulinarno-fotograficzne
2. nie znam na pamięć przepisów - zazwyczaj muszę mieć ściągę na kartce, w blogu itp. i skandować na głos listę składników
3. jestem instruktorką pilatesu (od niedawna)
4. jestem zakochana
5. jestem rowerzystką
6. uwielbiam odkurzać
7. rano lubię obserwować sarny za oknem

Do miłego ;)
 
English
 
Better late than never :)
The whole fun began in July, however that was the crazy festival time in Wroclaw ;) and I couldn't set my mind on blogs to express some proper 'thank you' etc.

It was extremely nice for me to find out that my blog has been nominated 
by the following Fine Cuisine Queens:

goh. - Amku-Amku
Karolina - by ka.wo

The whole thing is about copying the image, nominating 16 blogs and thanking those who nominated your own blog (and also letting know your nominees) ;) I know some ppl skip the nominating option, however I've decided not to ;)
I must say I admire all blogs I read (and there is a lot of these!) and even though I don't always leave a comment, it doesn't mean I don't like it.  
Having the opportunity of ONE LOVELY BLOG AWARD I would like to officialy say hello and thank you to every single blog that I read expressing my admiration for its individuality, hard work, fearless attitude and passion  :))

And here is my list:

aniado - Lepszy Smak


Holga - addandmix 

Anna-Maria - KUCHARNIA 

a.grey - spiżarnia 



mnemonique Bento po polsku 

Śliwka i Tosia - burczymiwbrzuchu





żenia - Massala

vanilla - green plums

Kaś - Bake & Taste


Obviously my google reader list is million times longer! ;)

7 things about me:
1. I never liked kitchen nor baking (!) - suprisingly the course has been taken off me some time ago; and this is also why Cakes and the City popped up - the place for my free kitchen premieres and shooting
2. I don't know any of the recipes by heart - I usually need to have it all scribbled down or read from blog directly and chant all ingredients out loud
3. I am a pilates teacher (that happened not so long ago)
4. I am in love
5. I am a cyclist
6. I love vacuuming
7. I adore watching deer in the morning hanging around outside the window

:)

22 komentarze:

  1. Super, też jestem rowerzystką na całego! :)
    Jak cudownie słyszeć, ze jesteś do tego zakochana, "Zakochana Rowerzystka", pewnie kiedyś powstanie film o Tobie o takim tytule ;-) choć "Cakes and the city" też brzmi supcio!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aurora, a co dopiero za film powstanie z Tobą! Heh okażesz się nową muzą Woody'ego Allena :) P.S. Wiesz, że Ciebie też wyróżniam! :) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. miło mi znaleźć się Twojej liście :)
    z punktami 1 i 2 w pełni się identyfikuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaś, mi też miło znać Twój blog ;) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe:) mam bardzo plastyczną wyobraźnię i właśnie widzę zakochaną cyklistkę dzierżącą w dłoniach rurę od odkurzacza i podglądającą sarny:))) hehe, fajnie że dołączyłaś do zabawy:) miło było dowiedzieć się o tobie czegoś nowego:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. goh., Twoja fantazja galopuje dziko ;)) podoba mi się taka wizja, inspirująca! Ale to ja dziękuję za wyróżnienie mnie, od Ciebie wszak wszystko się zaczeło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Magda,dziękuję za wyróżnienie.Bardzo miło dostać je od Ciebie.
    Ciepło Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. podobnie u mnie z punktem 1 i 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło było się dowiedzieć o Tobie kilka ciekawostek, np. że jesteś instruktorką pilatesu! Chętnie bym przyszła na Twoje zajęcia :D
    Co do punktu 5, zauważyłam u Ciebie, już jakiś czas związek z rowerami, jestem wyczulona, bo mój chłopak trenuje mtb :)
    Pozdrawiam - Tosia z burczymiwbrzuchu

    OdpowiedzUsuń
  10. Magda! O??połknęło mój komentarz... No nic...
    Dziękuję Ci bardzo !!!
    Ja mam podobnie jak goh., więc widzę Cię teraz tak samo;DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Magda, dzięki serdeczne za zupełnie niespodziewane wyróżnienie! punkt 1 i 2 też się do mnie odnosi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Magdo za to wyróżnienie! Bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę wspomnieć jeszcze, że odwiedzę Cię jutro :)
    nie tak dosłownie, ale po prostu będę przez chwilę w Twoim pięknym mieście. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. O, lubisz odkurzać! :) Ja nie przepadam, ale za to moge prasować w nieskończoność :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja za to wolę zmywać i prać. Wiadomo - Pluskotka. :P Rower i skandowanie przepisów to też o mnie. Tylko saren za oknem nie mam, ale lubię patrzeć na rosnące tam brzozy. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Amber: to ja dziękuję! :)

    maddie: :) a ja czekam aż ktoś podzieli ze mną punkt 4. ;)

    burczymiwbrzuchu: och, zapraszam na wrocławski pilates ;) dopiero zaczynam uczyć ;) pozdrowienia!

    KUCHARNIA, Anna-Maria: komentarze musiał być pyszny, skoro został połknięty ;) cała przyjemność po moojej stronie ;)

    basiaP: cieszę się, że to miła niespodzianka ;)

    a.grey: mi też bardzo miło ;) eh, we Wrocławiu? pewnie przelotem... czas zorganizować jakieś konstruktywne spotkanie blogowego kolektywu ;) pozdrawiam!

    Kuchareczka: och, to idealnie, bo ja prasować rzadziej wolę ;)

    Pluskotka: no to pięknie :)) widzę, że mamy trochę wspólnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Magda! ja też się cieszę, że dowiedziałam się o Tobie kilku rzeczy (ten pilates!!!) i dziękuję za wyróżnienie. Tobie ono się zdecydowanie należy za takie świetne wypieki!

    Pozdrawiam ciepło
    Monika
    www.bentopopolsku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. mnemonique: o, dzięki ;) dla mnie wyróżnieniem są każde odwiedziny na blogu przez Ciebie :)) pilates i joga od prau lat, ale od niedawna pilates konkretnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dziękuję za to przemiłe wyróżnienie. Naprawdę, jest to dla mnie bardzo motywujące :) Pozdrawiam ciepło :)

    Pauli
    --
    http://paulinakolondra.pl/blog

    OdpowiedzUsuń
  20. miło, dziękuję bardzo ;) BTW, u mnie też zostałaś już jakiś czas temu wyróżniona :) Miła zabawa, miło że zaglądamy do siebie równie chętnie ... Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Och Madzia! dziękuję ci!;) mam okropny nawyk przerywania wszelkich łańcuszków ale ten jest szczególny bo trochę w nim jest sensu:) też w sumie lubię odkurzać;) i piec! :D i zapomniałam co chciałam Ci jeszcze napisać..
    uściski!!
    Just

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki! To dla mnie ogromne wyróżnienie i prawdziwy powód do dumy :)
    Już wkrótce postaram się napisać coś więcej o sobie, na razie "łapię" ostatnie promienie lata nad Bałtykiem :)
    Pzdr Aniado

    OdpowiedzUsuń

Ogląd i pogląd mile widziane. Ukłony :)
Many thanks for your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...