f Cakes and the City: Ten cakes ago at Restaurant Day Wroclaw

2014-02-23

Ten cakes ago at Restaurant Day Wroclaw

Dziesięć ciast temu, w minioną niedzielę, dołączyłam do grona uczestników Restaurant Day.
W tym kwartale wrocławska edycji zagościła w Browarze Mieszczańskim, łącząc się z cotygodniowym Bazarem Smakosza. Było smacznie i tłumnie - już nie mogę doczekać się następnego Restaurant Day w maju :) 

Dziękuję Wszystkim degustującym moje ciasta - a zwłaszcza pozdrawiam Pana, który zapamiętał moje wypieki z lipca 2013, kiedy nie zdążył spróbować czekoladowego ciasta z Amaretto; tym razem jednak udało się :) Bardzo dziękuję Karolinie, która pomagała mi przez cały czas RD :)

Ten cakes ago, last Sunday, I have joined the Restaurant Day group.
This time our Wroclaw's edition was organized in Browar MIeszczanski, pairing with Bazar SmakoszaIt was a very delicious and crowded day and I am looking forward to the next event in May :)

I would like to thank everybody tasting my cakes - especially I am sending warm greetings onto a one person, who remembered my cakes from July 2013 event, but missed the chance to taste the chocolate cake with Amaretto; luckily, it worked out this time :) Many thanks to Karolina who was a great help during the RD :)




3 komentarze:

  1. Wow no to się nazywa rocznica, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. och, jak mi żal, ze nie dotarłam! następnym razem na pewno i mam nadzieję, ze będą te mniejsze kawałki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak można dołączyć do RD?

    OdpowiedzUsuń

Ogląd i pogląd mile widziane. Ukłony :)
Many thanks for your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...