f Cakes and the City: With a little help

2012-06-29

With a little help




Wierni i niewierni czytający bloga Wrocławianie - zwłaszcza Ci, którzy nie obserwują fanpage'a :) Znamy się mało, ale ;) 

W najbliższą sobotę 30/06 będzie miało miejsce wydarzenie mające na celu zebranie funduszy, które zostaną przeznaczone na rehabilitacje i leczenie Kuby Piśmiennego. Jako Cakes and the City partneruję tej inicjatywie (i nawet jestem na plakacie - drobnym drukiem, trzecia po prawej, tuż pod "ORGANIZATORZY I PARTNERZY") :) 

Osobiście nie pobiegnę, ponieważ w tym czasie będę kroić ciasta, które upiekę jeszcze dziś (!) dzięki ogromnemu wsparciu i pomocy Piekarni-Cukierni Marian Bąkowski :) Jestem zaszczycona i przejęta, i proszę trzymać za mnie kciuki ;) Zaraz jadę do Rogowa - obiecuję podzielić się wrażeniami i krótką historią o tym, jak udało mi się znaleźć pomocną dłoń (będąc blogerką) ;)

Co prawda lista zgłoszeniowa do biegu została wczoraj zamknięta, zachęcam jednak żeby przybyć i w jakikolwiek możliwy finansowy sposób wspomóc tę inicjatywę. I np. kupić ode mnie ciasto ;)

Do zobaczenia jutro na Stadionie Olimpijskim!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ogląd i pogląd mile widziane. Ukłony :)
Many thanks for your comments :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...